E-mail account gebruiken vanuit Microsoft Office Outlook 2013

Kennisbank

Knowledgebase > Webhosting en Domeinamen > E-mail account gebruiken vanuit Microsoft Office Outlook 2013






Stap 1: Klik linksboven in Outlook op de knop File



Stap 2: Klik op Account Settings -> Acount Settings...



Stap 3: Klik in het venster "Account Settings" op de knop New...



Stap 4: Klik op het bolletje voor de tekst Manual setup or additional server types en klik op de knop Next >



Stap 5: Klik op het bolletje voor de tekst POP or IMAP en klik op de knop Next >



Stap 6: Vul bij Your Name de naam in die de ontvanger van e-mails moet zien, vul bij Email Address uw e-mail account in die aangemaakt is in DirectAdmin. Selecteer vervolgens bij Account Type IMAP en vul bij Incoming mail server en Outgoing mail server mail.uwdomein.extensie in. Vervolgens dient u uw e-mail adres van uw e-mail account opnieuw in te vullen bij User Name en bij Password het bijbehorende wachtwoord.



Stap 7: Klik op de knop More Settings ...

Stap 8: Klik op het tabblad Outgoing Server en zet indien nodig een vinkje voor Use same settings as my incoming mail server en klik op het bolletje voor de tekst Use same settings as my incoming mail server



Stap 9: Klik op het tabblad Advanced en vul bij het vakje Outgoing server (SMTP) het getal 587 in. 



Stap 10: Klik op de knop OK

Stap 11: Klik op de knop Next >

Outlook zal nu de verbinding testen en een test e-mail versturen naar uw eigen e-mail. Wanneer dit succesvol is verlopen kunt op de knop Close klikken en zou de configuratie afgerond moeten zijn.






Powered by WHMCompleteSolution