Kennisbank


Knowledgebase > Algemeen & Bestellen


Artikelen

Hoe verleng ik mijn dienst / server?
Veertien (14) dagen voor afloop van je dienst sturen wij een verleng factuur. Door deze te...

Kan ik ook tijdens mijn lopende periode upgraden?
Ja, dit kan zeker. Maak hiervoor een ticket aan met daarin in je ticket naar welk pakket je wilt...

Waar kan ik mijn Freaze wachtwoord wijzigen?
Je kan je klantenaccount wachtwoord hier...

Waarmee kan ik betalen?
Momenteel accepteren wij de volgende betaalmethodes: iDEAL PayPal Paysafecard Bellen (18%...

Wat als er iet mis gaat tijdens mijn bestelling?
Neem dan na het plaatsen van de bestelling contact op via een ticket en vermeld hierin: Met...

Wat als ik mijn bestelling de volgende maand niet meer kan betalen?
Dan betaal je de factuur niet, wij zetten dan op de verloopdatum je diensten stop en bewaren je...

Zit ik ergens aan vast?
Aan de diensten waarbij we niet nadrukkelijk een contract sluiten met ondertekening, zit geen...


Powered by WHMCompleteSolution